Beauty days investeert in beursbeleving

GORINCHEM – Na de jaarwisseling kunnen beauty professionals hun hart ophalen tijdens Beauty Days in Evenementenhal Gorinchem. Deze 3-daagse vakbeurs is op 18, 19 en 20 januari. Er staat een goed gevulde beursvloer met aanbod op het gebied van schoonheid, nagelstyling, pedicure, massage en visagie. Met een gevarieerd programma zet Beauty Days in op kennisverbreding door vakinhoudelijke lezingen op het gebied van ondernemen, maar ook op persoonlijke ontwikkeling. Verder wordt dit de eerste editie van Beauty Days waarop de smartbadge wordt geïntroduceerd.

Tijdens Beauty Days Gorinchem zijn er vakinhoudelijke lezingen te volgen over onder andere voeding & de huid. Ook zijn er diverse lezingen gericht op voetverzorging over bijvoorbeeld het behandelen van ingegroeide nagels en de oncologische voet. Beauty professionals kunnen aanschuiven bij workshops op het gebied van persoonlijke ontwikkeling zoals bijvoorbeeld mindfulness en worden waardevolle tips & tricks aangeboden met betrekking tot ondernemen en marketing. Tijdens de vele demo’s is er de mogelijkheid om inspiratie op te doen voor nieuwe behandelingen en technieken: van huidverbetering tot nagelstyling. Verder bestaat het programma uit sessies waarbij beauty professionals advies meekrijgen over hoe ze meer omzet kunnen creëren door bijvoorbeeld het toevoegen van massages.

Vernieuwde websites
In de afgelopen periode heeft beursorganisator Easyfairs een compleet nieuwe website voor zowel Beauty Days Gorinchem als Beauty Days Hardenberg gelanceerd. Beide websites beschikken over extra tools voor exposanten, want zij hebben allemaal een eigen miniwebsite. Op deze miniwebsite van de exposant kan de bezoekende beauty professional onder meer bedrijfsinformatie, producten en beursaanbiedingen vinden. Hierdoor is de exposant niet alleen tijdens, maar ook voor de beurs goed zichtbaar en kan de bezoeker zich goed voorbereiden op zijn of haar beursbezoek.

Deelnemende exposanten zijn tevreden over de nieuwe tool, zo vertelt Carola de Bakker namens Art of make-up: “Beauty Days Gorinchem is een vooruitstrevende beurs met de juiste timing. De nieuwe marketingtool voor de exposanten en de vernieuwde website voor de bezoekers is het echt een beurs van 2020.”

Introductie smartbadge
Verder introduceert Easyfairs vanaf de komende editie van Beauty Days de smartbadge voor bezoekers, een soort digitale draagtas. Bij binnenkomst ontvangt iedere bezoeker een badge waarin een speciale chip is verwerkt: de smartbadge. Met deze badge kan de bezoeker exposantenstands en experiences scannen waarin hij of zij geïnteresseerd is en graag meer informatie over wil ontvangen. Na afloop van het beursbezoek ontvangt de bezoeker een e-mail met daarin een overzicht van alle exposanten die hij of zij gescand heeft. “Deze unieke tool is op andere vakbeurzen van Easyfairs al een succes gebleken en wij kijken dan ook met veel interesse uit naar de kennismaking van de smartbadge op Beauty Days”, zegt Corine Visser, Eventmanager Beauty Days.

Vond je dit artikel leuk? Deel het met onderstaande kanalen.

Laat een reactie achter

Scroll naar top